FAQ – ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
JAK SE STARAT O POTIŠTĚNÉ VÝROBKY?
JAK PRÁT TRIČKO S POTISKEM
- prát při max. teplotě 30 – 40 °C
- nesušit v sušičce
- nečistit chemicky
- nebělit
- neprat s tekutými pracími prostředky
- při praní nepoužívat aviváž
- před prvním nošením oprat
JAK ŽEHLIT TRIČKO S POTISKEM
- žehlit při nízké teplotě
- žehlit obráceně (naruby) potiskem dovnitř, popř. jen mimo potisk
MUSÍM SE REGISTROVAT?
Ne, registrace je nepovinná – registrováním ale získáváte výhodu uložení Vašich dat pro další nákupy a při zanechání emailové adresy pro další použití získáte ebook „Jak začít s veterány“, pokud o něj budete mít zájem.
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
OD JAKÉ ČÁSTKY ZA OBJEDNÁVKU JE DOPRAVA ZDARMA?
Jedná se o částku 2.000,- Kč.
MOHU SI ZBOŽÍ VYZVEDNOUT OSOBNĚ?
Ano, a to na adrese Zálesí 1122, Praha 4 (kancelář firmy, čas dle předchozí domluvy). Poštovné je pochopitelně zdarma.
JAKÁ JE ZÁRUČNÍ DOBA NA ZBOŽÍ?
Záruční doba činí 24 měsíců od převzetí výrobku zákazníkem.
JE UDANÁ CENA ZBOŽÍ KONEČNÁ?
Ano, cena je konečná, tj. včetně DPH, bez jakýchkoliv dalších skrytých poplatků. Platíte jen standardně cenu výrobku a poštovné a dobírečné dle sazebníku (tj. pokud je účtováno).
CO MÁM DĚLAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ VÝROBKU?
Prodávající (tj. náš e-shop) odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
Vada se neuplatňuje u zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána a na opotřebené zboží, způsobené jeho obvyklým užíváním.
Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Práva z vadného plnění uplatníte v našem e-shopu na adrese kanceláře provozovny: Zálesí 1122, 142 00 Praha 4, případně v sídle společnosti: Revoluční 17, Praha 1. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy od Vás fyzicky obdržíme reklamované zboží.
MOHU SI NECHAT NATISKNOUT VLASTNÍ NÁVRH?
Ano, stačí nám poslat Váš návrh v elektronické podobě, v co nejlepším rozlišení a zadat si tento požadavek.
Odkaz naleznete zde.
JE MOŽNÉ PŘES VÁŠ E-SHOP PRODÁVAT ZBOŽÍ DO KOMISE?
Ano, zboží ale musí souviset s naším sortimentem a zaměřením a toto musí být schváleno z naší strany (vše se řeší individuálně). Odkaz naleznete zde.
JAK SI PŘESNĚ ZMĚŘÍM VELIKOST TRIČKA?
Pro přesné určení Vaší velikosti je nutné se nejprve důkladně změřit a naměřené hodnoty porovnat s tabulkou měr a velikostí (která se Vám nejvíce přibližuje). Nejdůležitější je dobře změřit šířku, a to obvod hrudníku (přes prsa) a obvod boků. Volte vždy velikost podle nejvyšší naměřené míry.
Délka trička záleží spíše na Vaší preferenci.
Měřte se přímo na těle, pouze přes spodní prádlo, nejlépe za asistence druhé osoby a při měření stůjte vzpříma, ale uvolněně.
Velikosti jsou následující:
S (small), M (medium), L (large), XL (x-large), XXL (xx-large)
NAJDU VÁS I NA FACEBOOKU A JINÝCH SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH?
Ano, naleznete nás např. na Facebooku, Instagramu, Youtube…
CO JE DENÍK VETERÁNA?
Deník veterána je vlastně servisní knížka a kronika o Vašem veteránovi v jednom. Můžete si zde kromě oprav a pravidelných servisů zapisovat i na jakém výletě jste byli, kterého srazu jste se účastnili a třeba i vyhráli nějakou cenu. Přehledně si zde prostě vedete jednoduchou evidenci, pro každého miláčka jednu.
JAKÝMI PRÁVNÍMI PŘEDPISY SE ŘÍDÍ VAŠE OBCHODNÍ PODMÍNKY?
Obchodní podmínky se řídí Novým Občanským zákoníkem.
POUŽÍVÁTE RESPONSIVNÍ DESIGN?
Ano, samozřejmě – naše stránka se různě zobrazuje v různých druzích zařízení (mobily, netbooky, tablety, počítače,…), aby byla pro Vás optimálně čitelná.
JSOU VEŠKERÉ MOTIVY ORIGINÁLNÍ?
Ano, veškeré motivy a obrázky jsou originální s tím, že ctíme pochopitelně autorská práva. Buďte i Vy originálem!:-) Některé návrhy si tvoříme sami, některé jsou dílem externích autorů (malířů).
JAKÉ VELIKOSTI TEXTILU NABÍZÍTE?
V pánském provedení nabízíme velikosti S – XXL, v dámském S – XL, v dětském 3 – 11 let. Veškeré podrobnosti o číslování naleznete v Tabulkách velikostí.
MOHU VIDĚT VAŠE VÝROBKY I FYZICKY NA VETERÁNSKÝCH SRAZECH?
Ano, můžete. Většinou zde býváme.
MÁTE STANOVENU MINIMÁLNÍ ČÁSTKU OBJEDNÁVKY?
Ne, záleží pouze na Vás, jakou částku si zvolíte – jen při větší objednávce je logicky nižší poštovné za jeden výrobek.
MOHU SVOJI OBJEDNÁVKU PO JEJÍM ODESLÁNÍ JEŠTĚ ZMĚNIT?
Ano, stačí nám poslat co nejdříve email na emailovou adresu info@zpatecka.cz s veškerými změnami, které požadujete. Následně Vám přijde potvrzovací zpráva, kterou budou veškeré změny potvrzeny z naší strany.
JAKÉ JSOU MOŽNOSTI PLATBY ZA ZBOŽÍ?
-
Převod na účet (Fio banka, č. účtu: 2500855354/2010)
-
GoPay
-
Dobírka (hotově při převzetí zásilky od dopravce)
-
Hotově v odběrním místě